مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 14:002021-11-15سياسي

مجوز برداشت مصالح از کوهستان نیازمند پیوست زمین شناسی است


دادستان لنگرود، صدور مجوزهای شن و ماسه را نیازمند دارا بودن پیوست سلامت و امنیت اجتماعی با تایید فرماندار شهرستان دانست و افزود: صدور مجوز برداشت مصالح از مناطق کوهستانی باید دارای پیوست زمین شناسی باشد.

- ایسنا/گیلان دادستان لنگرود، صدور مجوزهای شن و ماسه را نیازمند دارا بودن پیوست سلامت و امنیت اجتماعی با تایید فرماندار شهرستان دانست و افزود: صدور مجوز برداشت مصالح از مناطق کوهستانی باید دارای پیوست زمین شناسی باشد.

سید هاشم میرحسینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه صدور مجوز برداشت شن و ماسه در هر نقطه ای از شهرستان لنگرود فقط براساس قانون و به صورت مشروط امکان پذیر می باشد، اظهار کرد: هر گونه صدور مجوز برداشت شن و ماسه حتی یک مترمکعب باید دارای پیوست زیست محیطی با تایید مدیرکل حفاظت محیط زیست استان باشد.

وی صدور مجوزهای شن و ماسه را نیازمند دارا بودن پیوست سلامت و امنیت اجتماعی با تایید فرماندار شهرستان دانست و افزود: صدور مجوز برداشت مصالح از مناطق کوهستانی باید دارای پیوست زمین شناسی باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود تصریح کرد: درخواست کنندگان مصالح باید میزان جایگاه استفاده شن و ماسه را با قید پروژ دقیقا ذکر و میزان برداشت و مصرف مصالح از نقطه ای به نقطه دیگر را مورد تایید کتبی قرار ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز برداشت مصالح از کوهستان نیازمند پیوست زمین شناسی است

مجوز برداشت مصالح از کوهستان نیازمند پیوست زمین شناسی است